sobota, 4 kwietnia 2015

Brwi z Essence

O mankamentach urody mówimy dosyć niechętnie. Często jest to powód naszych kompleksów czy wstydu. Jak wiadomo, każdy ma coś, co mu doskwiera, przeszkadza czy irytuje. Jedni się do tego przyznają a drudzy nie. Makijaż wykonujemy po to, aby coś ukryć, udoskonalić lub podkreślić. I nie ma w tym nic złego. Ja również mam kilka uwag, co do swojego wyglądu. Niestety na niektóre z nich nie mam zbyt dużego wpływu - i tu właśnie wspomagam się technikami makijażowymi. Do tej kategorii z pewnością mogę zaliczyć swoje brwi. Niestety natura nie obdarzyła mnie regularnymi, symetrycznymi brwiami, którymi mogłabym się pochwalić. Tutaj wspomagam się zestawem do stylizacji brwi od Essence. 


Komplet dwóch cieni (jasno i ciemnobrązowy) idealnie nadaje się do mojego naturalnego koloru włosków. Poza tym efekt można stopniować i cieniować. Zestaw kosztuje niecałe 10 zł, przy czym jest bardzo, bardzo wydajny. Trwałość mnie zaskoczyła - makijaż brwi wykonany rano utrzymuje się przez cały dzień - nie ściera się, nie blednie. Do kompletu dołączony jest mały pędzelek, ale osobiście z niego nie korzystam. Myślę, że jest to nieudany element całości, podobnie jak dosyć kruche i opakowanie produktu. Ale cóż, liczy się sam produkt, a nie jego oprawa. Za 10 zł jestem jak najbardziej na TAK. 

Efekt: 

Zastanawiam się nad wykonaniem w przyszłości makijażu permanentnego brwi metodą włoskowo-cieniową. Niestety na taką przyjemność trzeba przeznaczyć koło 1000 zł (zabieg wykonany przez profesjonalistę). Namiary na taką osobę mam, ale na razie zabieg ten musi poczekać aż będę cierpieć na nadmiar gotówki ;p 

3 komentarze:

  1. duża zmiana, od ok 1 roku podkreślam swoje brwi, wcześniej nic z nimi nie robiłam po za regulacją, też marzy mi się makijaż permanentny ale ust.

    OdpowiedzUsuń
  2. Efekt po bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze. Na pewno odwiedzę osoby, które pozostawiły po sobie ślad na moim blogu. Pozdrawiam gorąco!