sobota, 8 listopada 2014

Targi ślubne

Niedawno wyszukałam w internecie informację o zbliżających się targach ślubnych organizowanych 15-16 listopada 2014 r. w Warszawie. Biorąc pod uwagę, że swój ślub mam zaplanowany na wrzesień 2015 r. nie wyobrażam sobie nie uczestniczyć w takim wydarzeniu. Jestem bardzo ciekawa atrakcji, które są zaplanowane na ten weekend. Nie ukrywam również, że będzie to dla mnie pierwsza okazja, aby zobaczyć Stadion Narodowy od wewnątrz. Uda się zatem upiec dwie pieczenie na jednym ogniu. Targi zainaugurują sezon ślubny 2015. Program pokazów dostępny jest tutaj, zaś wykaz paneli dyskusyjnych tutaj. W sobotę (15.11.2014 r.) targi rozpoczynają się od godz. 10:00 a kończą o godz. 18:00. W niedzielę (16.11.2014 r.) impreza rozpocznie się również o 10:00, ale zamknie o godz. 17:00. Koszt biletu wynosi 20 zł od osoby za jeden dzień. Ci, którzy zdecydują się przyjechać samochodem muszą zgłosić się do bramy nr 6, za którą zostawią auto na podziemnym parkingu. Ci zaś, którzy przybędą komunikacją miejską proszeni są o przejście do bramy nr 5.



Ja wybieram się na targi w sobotę. Mam nadzieję, że ktoś z Was także skorzysta z podanej przeze mnie informacji o tym emocjonującym wydarzeniu. Zatem - do zobaczenia ;)

11 komentarzy:

  1. Kurcze daleko jak dla mnie ale czekam na relację z Targów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjna sprawa przed ślubem i w sumie przed każdym wydarzeniem, które jest ważne...z mężem przed kupnem mieszkania, pojechaliśmy na targi mieszkaniowe, które bardzo nam pomogły w znalezieniu i zorientowaniu się w temacie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie do ślubu jeszcze daleko, ale myślę, że takie targi to świetna sprawa. Powodzenia i czekam na relację :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna sprawa, może akurat coś Tobie sie przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Targi to rewelacyjna sprawa ;) Na ślubne nie jeżdżę, bo jeszcze nie mam za bardzo po co, ale często jeździłam na targi hotelarskie - fajna zabawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Do Warszawy trochę daleko mamy, ale w Katowicach będą w lutym to musimy się koniecznie wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja już jestem rok po ślubie, ale nie ukrywam, że mimo to, chciałabym kiedyś wybrać się na takie targi, uwielbiam oglądać wszystko, co związane ze ślubem :))

    A tak przy okazji, widziałam u kogoś Twój komentarz, że narzeczonemu zafundowałaś jazdę po torze wyścigowym w Ułężu- mieszkasz może gdzieś w okolicy? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Her blog is very nice really incredible cool ..
    I like to visit this blog contains information that is interesting and useful

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa jestem jak po targach,napisz coś :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze. Na pewno odwiedzę osoby, które pozostawiły po sobie ślad na moim blogu. Pozdrawiam gorąco!