sobota, 2 marca 2013

Zestaw rozświetlających cieni do powiek WIBO

Któregoś dnia skorzystałam z rozświetlających cieni do powiek, które dostała moja siostra. Potrzebowałam jakiś brokatowych kolorów do makijażu oczu. W swojej paletce mam jedynie srebrny, który mieni się drobinkami. Ku mojemu zaskoczeniu odkryłam, że wspomniane cienie z Wibo są nie tylko piękne, ale różwnież trwałe (stosuję je na bazę oczywiście). Przy stosowaniu samych cieni kolory są mniej wyraźne i szybko znikają z powieki. Piękny, mały zestaw dziewięciu kolorów jest bardzo przydatny. Zazwyczaj nie używamy takich mieniących się kolorów na co dzień także zasobność zestawu pomoże w niejednej okazji. Widziałam także inne zestawy kolorystyczne w Rossmannie, ale na ich temat opinie są raczej niepochlebne. Ja używam tych cieni do rozświetlenia oka - wewnętrznego kącika lub podkreślenia łuku brwiowego. Przy takim zastosowaniu sprawdzają się. Oczywiście jeśli chodzi o cały makijaż oka wykonany tymi cieniami to nie polecam ich. Mogą zbyt łatwo się osypywać. Za dziewięć cieni (8 g produktu) zapłacimy niecałe 10 zł.
Podsumowując: użyć można, kolory urzekają, ale ogólnie bez rewelacji.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze. Na pewno odwiedzę osoby, które pozostawiły po sobie ślad na moim blogu. Pozdrawiam gorąco!