piątek, 22 marca 2013

Piątkowe zakupy

Piątek to dla mnie odpowiedni dzień aby zaopatrzyć się w produkty, które mi się skończyły, zużyły lub zniszczyły. Oto co wpadło mi dzisiaj w dłonie:


 
1. Dwufazowy płyn do demakijażu Ziaja (recenzja) - cena: 6,20 zł
2. Trzyostrzowa maszynka do golenia dla kobiet - BIC Miss Soleil - cena: 4 zł
3. Pałeczki kosmetyczne, 200 sztuk, So Soft Kaufland Classic - cena: 1,30 zł
4. Miętowe Tic-Tac (niezbędnik w mojej torebce) - cena: 4,80 zł
5. Schwarzkopf - 3 weather TAFT (Heidi's Heat Styles) - Spray do stylizacji chroniący włosy przed wysoką temperaturą do 220 stopni - cena: 17 zł





6. Płatki kosmetyczne Caterine - cena: 2,60 zł
7. Pilniczek szklany do paznokci Ewa Schmitt Nails - cena: 6 zł
8. Bloczek polerujący do paznokci Ewa Schmitt Nails - cena: 8 zł 

9 komentarzy:

  1. Szybka jesteś. Dopiero południe a Ty już po zakupach :))

    OdpowiedzUsuń
  2. nie ma jak zacząć weekend zakupami :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszcze zakuów a ja chora w domu siedze;(

    Zapraszam do mnie http://fashionbymintchocolate.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  4. właśnie odezwał się mój zakupoholizm :) też chcę na zakupki kosmetyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. zakupyyyy!


    www.cookplease.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oj i ja byłam ostatnio, próbuję w jakiś magiczny sposób ściągnac wiosnę ;D
    pilniczek szklany to cos bez czego się już nie obchodzę :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. 2-fazowy płyn do demakijażu z firmy Ziaja to istny koszmar. Odradzam każdemu kto chce go nabyć. Kupiłam może z pół roku temu i przez długi czas nie mogłam go skończyć. Nie dlatego, że jest wydajny tylko używanie jego to istna katorga. Płyn trzeba mieszać do minutę, a żeby dokładnie zmyć tusz trzeba nieźle się napracować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja bardzo go lubię i u mnie ładnie się sprawdza :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze. Na pewno odwiedzę osoby, które pozostawiły po sobie ślad na moim blogu. Pozdrawiam gorąco!