piątek, 1 marca 2013

Róż bareMinerals

Róż do policzków firmy bareMinerals (dostępny w Sephorze). Przyznam, że był i jak na razie pozostaje to mój jedyny róż w kosmetyczce. Kupiłam go już naprawdę dawno, a w pojemniczku jest jeszcze spory zapas. Posiadam fantastyczny kolor - taki brudny róż, który nie jest ani zbyt nachalny na twarzy ani zbyt mdły (kolor GLEE). Bardzo dobrze się rozprowadza. Naprawdę nie zauważyłam ujemnych cech tego produktu. Nie pamiętam już ile za niego zapłaciłam w Sephorze, ale z tego co zauważyłam w internecie kosztuje w granicach 70-80 zł za 1,5g.

Zapewnienia producenta: Róż bareMinerals nada twoim policzkom naturalnie piękny i 
zdrowy odcień. Jego wszechstronność sprawia, że możesz go używać nie tylko jako róż, ale 
również jako cień do powiek. Jest idealny dla wszystkich typów cery. Formuła bez parabenów i sztucznych barwników.

Skład: MICA, CARMINE, BISMUTH OXYCHLORIDE, TITANIUM QIOXIDE, IRON OXIDES, ULTRAMARINES, KAOUN, MANGANESE YIOLET.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze. Na pewno odwiedzę osoby, które pozostawiły po sobie ślad na moim blogu. Pozdrawiam gorąco!