czwartek, 13 lutego 2014

Jasna kuchnia w nowym mieszkaniu

W związku z zakupem nowego mieszkania mam możliwość zrealizowania swojego marzenia - pięknej, funkcjonalnej kuchni, o jakiej zawsze śniłam. Sądzę, że aranżacja tego pomieszczenia stanowi dla większości kobiet niesamowitą przyjemność. Możliwość zaplanowania wszystkiego od zera rozbudza również moje kreatywne myśli. W kuchni wykonane już zostały pomiary i stolarz (pan Darek) w przyszłym tygodniu rozpocznie realizację naszego (mojego i mojego narzeczonego) projektu. Jakiś czas szukałam odpowiednich inspiracji, którymi chciałabym się dzisiaj z Wami podzielić. Oczywiście efekt końcowy mojej własnej kuchni również ukaże się na blogu, ale nie wcześniej jak za miesiąc. Tymczasem oto pomysły, które najbardziej mnie zachwyciły...








9 komentarzy:

  1. mnie też podobają się proste i jasne kuchnie. najważniejsza jest funkcjonalność, urządzanie gniazdka od podstaw to wyzwanie ale i świetna zabawa. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Mamy dosyć małą kuchnię także zrezygnowaliśmy z wyspy. Tak czy siak - nie mogę doczekać się końcowego efektu :)

      Usuń
  3. Ja też kupiłam ostatnio mieszkanie, ale było w pełni umeblowane, więc nici z idealnej kuchni:):) Może kiedyś:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł 1 i 3 według mnie są najładniejsze i najpraktyczniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjne meble ja nadal ciułam kasę na kupno mieszkania :/ Jakoś na kredyt nie potrafię się zdecydować :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna kuchnia, która niezwykle mnie zauroczyła. Cała taka jasna i idealnie funkcjonalna. Przed aranżacja swojej wolę pooglądać właśnie takie przykłady rozwiązań i ewentualnie się nimi zainspirować. Podobają mi się również rozwiązania na tej stronie https://projektowanie-wnetrz-online.pl/aranzacje/kuchnia .

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze. Na pewno odwiedzę osoby, które pozostawiły po sobie ślad na moim blogu. Pozdrawiam gorąco!