piątek, 15 listopada 2013

Ikea, Ikea...

W związku ze zbliżającą się przeprowadzką i urządzaniem nowego mieszkania, częściej bywam w sklepach z meblami i artykułami wyposażenia wnętrz. Kolejne posty będą dotyczyć nie tylko kosmetyków, ale również dekoracji pokoju, organizacji, stylowych dodatków itp. 
Dzisiaj chciałam pokazać Wam, co udało mi się kupić w sklepie IKEA. Na youtube ostatnio stały się popularne filmy pt.: "IKEA haul". Można powiedzieć, że moja dzisiejsza notka do tego nawiązuje. Przejdźmy jednak do konkretów...








SKUBB - wisząca półka z sześcioma przegródkami, idealny wkład do szafy ułatwiający przechowywanie odzieży. Ja wybrałam róż.
Dostępne kolory: biały, czarny, turkusowy.

Szerokość: 35 cm
Głębokość: 45 cm
Wysokość: 125 cm

Półka jest łatwa w montażu. Szerokie, podwójne rzepy mocujemy do drążka. Stylowy, kolorowy i praktyczny gadżet w każdej szafie ;)

Cena: 35 zł.







INNER - to wypełnienie do poduszek wykonane z poliestru. 

Długość: 50 cm
Szerokość: 50 cm

   LUB

Długość: 40 cm
Szerokość: 60 cm

Ja posiadam rozmiar 50x50, za który zapłaciłam 7 zł. Rozmiar 40x60 kosztuje 9 zł. Swojego wkładu chcę użyć jako wypełnienie do poduszek dekoracyjnych i myślę, że w tej roli sprawdzi się świetnie. 

HENRIKA - poszewka w kolorze liliowym w pasy, zwróciła moją uwagę głównie ze względu na promocję. Wszystkie poszewki w tym kolorze były przecenione. Cena regularna to 20 zł. Ja zapłaciłam za swoją około 10 zł i od razu kupiłam 5 sztuk. 

Długość: 50 cm
Szerokość: 50 cm

Dostępne kolory: turkusowy, szary, jasnobeżowy, pomarańczowy






BLATAG - prześcieradło z gumką na moje nowe łóżko o wymiarach 160x200.









Zapraszam do czytania kolejnych postów nie tylko tych kosmetycznych, ale także tych dotyczących aranżacji wnętrz moimi oczami ;)

14 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Owszem, bardzo mi się spodobała. Zresztą lubię wszystko co jest w odcieniach różu ;p

      Usuń
  2. Aranżacja wnętrz to jedna z rzeczy, która sprawia mi ogromną przyjemność..., a Ikea stwarza mnóstwo możliwości i rozwiązań przy urządzaniu swojego gniazdka :)...My z mężem kupiliśmy mieszkanie 2 lata temu i można powiedzieć, że wszystko mamy już ogarnięte, ale zawsze pozostają drobne rzeczy do zrobienia. Uwielbiam nabywać różne przedmioty do domu. Ostatnim moim zakupem w Ikei był przybornik, który pomalowałam na biało - granatowo (widziałaś u mnie na blogu ;)) Podobają mi się poszewki, które kupiłaś i wiszące półki są rewelacyjnym wypełnieniem szafy. Wybrałaś już kolory ścian do swojego mieszkania? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ściany zostały już pomalowane, płytki i podłoga położone, kuchnia zrobiona. Do mieszkania przeprowadzam się razem z rodzicami i młodszą siostrą także głównie zajęłam się aranżacją swojego pokoju i łazienki na górze przeznaczonej dla mnie i dla mojej siostry (mieszkanie jest dwupoziomowe). W zupełności się z Tobą zgadzam - urządzanie wnętrz i zakup przeróżnych pierdółek to niesamowita frajda ;) A jakie kolory dominują w Twoim mieszkaniu? U mnie rodzice zdecydowali się przede wszystkim na beż, który ładnie łączy się z drewnianą podłogą w odcieniu pomarańczowego brązu.

      Usuń
    2. W takim razie zacznę od sypialni. Zatem w tej części mieszkania ściany są granatowe jak niebo w nocy :), a sufit biały. Meble imitujące białe drewno oraz biała wykładzina. W przedpokoju meble są czarne a ściany brązowe. W salonie i kuchni ściany są w kolorze jasnego beżu, a w ostatnim pokoju trochę zaszalałam i pomalowaliśmy ściany w dwóch kolorach: turkusowym i zielonym, a wykładzina jest w kolorze piasku :)

      Usuń
  3. Bardzo lubię Ikea ale niestety muszę do niej do Wrocławia jeździć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zawsze kupuje przescieradla z ikea z gumka wlasnie te najtansze białe :) zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta wisząca półka którą można sobie wmontować do szafek to na prawdę fajna praktyczna rzecz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Straszna szkoda,że u mnie nie ma Ikei,mają mnusto fajnych rzeczy w dobrej cenie :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam ikea nigdy nie zawodzi :D
    Z wielką przyjemnością dodaję do obserwowanych i czekam na kolejne posty!

    Pozdrawiam, Niepoprawny.

    OdpowiedzUsuń
  8. wisząca połka bardzo fajna sprawa :)

    Pozdrawiam ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześcieradło z gumką to niezła wygoda :) Ikea ma bardzo dużo fajnych rzeczy. Szkoda, że w Lublinie jeszcze jej nie ma.

    Tak, moja siostra Marcia to zdolniacha :) Też uważam, że to była dobra decyzja, jestem bardzo z niej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze. Na pewno odwiedzę osoby, które pozostawiły po sobie ślad na moim blogu. Pozdrawiam gorąco!